هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)

ساخت وبلاگ

شادی مردم یاسوج پس از برد ایران برابر کره

پس از پیروزی تاریخی تیم ملی کشورمان برابر کره جنوبی و صعود مقتدرانه به جام جهانی، شهروندان یاسوجی همانند همه مردم کشور در خیابانها به شادی پرداختند… در ادامه گزارش تصویری(۲) کبنااسپورت از شادی شهروندان یاسوجی را مشاهده فرمایید.

1-(7)

1-(6)

1-(5)

1-(4)

1-(4)

1-(3)

1-(2)

1-(1)

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 407 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1392 ساعت: 15:34

بیوگرافی جواد زرينچه سرمربی شهرداری یاسوج(کرل غوچی)
بيوگرافي کامل:
? جواد زرينچه هستم متولد 1345 تهران، محله خزانه قلعه مرغي
چند فرزند داريد؟
? سه فرزند محمدرضا، کوروش و افسون
تيم‌هاي متوالي تاکنون؟
? لکوموتيو، بوتان، ژاندرمري، کشاورز، استقلال، صباباتري و اينک به عنوان مربي در خدمت صنعت نفت آبادان هستم.
از بازيکناني هستيد که توسط مرحوم پرويز دهداري در فوتبال کشور کشف شديد. نظر خودتان در اين زمينه چه مي‌باشد؟
? خدا رحمت کند مرحوم دهداري. درست است که در تيم بزرگسالان، دهداري مرا به تيم ملي دعوت کرد ولي قبل از دعوت به عنوان بازيکن فيکس در تيم منتخب جوانان تهران در سال 62 بازي مي‌کردم . آن سا‌ل‌ها رضا وطن‌خواه مربي ما بود و در تيم ملي هم دستيار دهداري بودند که از من پيش دهداري تعريف کردند و اين‌گونه بود که به تيم ملي دعوت شدم.
ظاهراً موقعي که قصد پيوستن به ژاندارمري را داشتيد چند تيم مطرح همانند پرسپوليس و استقلال خواهانت بودند؟
? بله، درست مي‌گوييد قبل از اين‌که به ژاندارمري بروم بوتان بودم، آن‌جا استقلالي‌ها خواهانم بودند و چندين مرحله هم مذاکره کردند ولي چون مي‌خواستم به خدمت سربازي بروم و ژاندرمري در مسابقات باشگاهي تهران حضور داشت يک فصل در اين تيم بازي کردم ولي به علت منحل شدن اين باشگاه دعوت استقلالي‌ها را پذيرفتم.
از فوتبال بوشهر چه خاطره‌اي داريد و چند بازيکن بوشهري را به ياد مي‌آوريد؟
? فوتبال‌بوشهر درسطح‌کشور با تيم منتخب و سه باشگاه شاهين، پاس و ايرانجوان مي‌شناسند، خاطره‌که زياد دارم، ولي شکست استقلال مقابل ايرانجوان و حذف استقلال مقابل شاهين را فراموش نمي‌کنم. بازيکنان بوشهري که واقعاً مي‌توان به عنوان بهترين‌هاي فوتبال خطه‌ي جنوب از آن‌ها ياد کرد آقايان علي‌اصغر کامياب، وليد صفري، عبدالرضا ملاح‌زاده و مرحوم ماشاءا... ماهيني که مرحوم ماهيني بهترين بازيکن و دريبل‌زن دوران ليگ قدس و در ضمن بازي‌خوان خوبي هم بودند. يادش گرامي باد.
چرا با اين همه زحمت که براي استقلال کشيديد از اين تيم کنار گذاشته شديد؟
? هر چه در زندگي عقب ماندم مقصر خودم بودم وقتي تيم دارايي تهران 100 هزار تومان به من داد پول را نگرفتم ولي با 25هزار تومان پيراهن استقلال را پوشيدم، حتي پرسپوليس آن موقع خواهان من بود. با مهندس اميرعابديني ارتباط خوبي داشتم و هنوز هم دارم. من با عشق و علاقه پيراهن استقلال را انتخاب کردم ولي در حق من کم‌لطفي کردند و زحمات مرا به باد دادند سال 74 هم قصد پيوستن به ذوب‌آهن اصفهان را داشتم ولي به خاطر پورحيدري از حق خانواده‌ي خود گذشتم و 10 ميليون ذوب‌آهن را با يک ميليون استقلال عوض کردم واقعاً گناه کردم. اين‌قدر گذشت را چه کسي حاضر است در حق خود و خانواده‌‌اش بکند. من چنين کاري را کردم ولي آن‌ها اين‌گونه از خانه‌ي خودم بيرونم کردند. دوست داشتم براي هميشه با پيراهن آبي خداحافظي کنم و بعد در کنار کادر مربي‌گري تجربياتم را به جوانان اين باشگاه انتقال دهم ولي اين‌گونه نشد تا حالا فرسنگ‌ها با باشگاه خود فاصله داشته باشم.
يک در ميان با زرينچه
مرحوم دهداري: معلم اخلاق
هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 466 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1392 ساعت: 15:21

منتخب شورای شهر یاسوج:
اجازه سوء مدیریت در تیم فوتبال شهرداری یاسوج را نمی‌دهیم

منتخب شورای شهر یاسوج گفت: با تیم‌داری فوتبال توسط شهرداری یاسوج مخالف نیستیم به شرط این‌که سوء مدیریت وجود نداشته باشد.

خبرگزاری فارس: اجازه سوء مدیریت در تیم فوتبال شهرداری یاسوج را نمی‌دهیم

هدایت‌الله امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: همه از جمله رئیس هیئت فوتبال استان می‌دانند من نخستین کسی بودم که در ادوار گذشته شوراها بحث تیم‌داری را مطرح کردم.

عضو سه دوره شورای اسلامی شهر یاسوج ادامه داد: همواره به عنوان یک مسئول و یک ورزشکار در کنار تیم‌های ورزشی بوده‌ام و معتقدم باید به جوانان خدمت کرد و دل آنان را همواره شاد نگه داریم.

امیری با انتقاد از نوع هدایت و مدیریت تیم فوتبال شهرداری یاسوج تصریح کرد: خودتان منصفانه قضاوت کنید که در طول چند سال گذشته چه ضربه‌ها که از برخی افراد در این فوتبال نخوردیم.

وی یک نمونه از این ضربات را مربوط به بحث تبانی و معامله در فصل گذشته از سوی برخی غیر بومی‌های حاضر در تیم فوتبال شهرداری یاسوج دانست و گفت: اگر می‌گوییم با سوء مدیریت در ورزش و به خصوص فوتبال مخالفیم به دلیل چنین ضرباتی است که برخی افراد به حیثیت فوتبال ما وارد کردند و دیگر نباید اجازه داد که چنین تفکری بر فوتبال ما حاکم شود.

وی با بیان این‌که اشاره به چنین مشکلاتی به معنای مخالفت با تیم‌داری نیست، افزود: یک کارگر شهرداری وقتی می‌بیند حقوقش پرداخت نمی‌شود و عده‌ای می‌آیند و آن‌گونه به سر شهر و دیار ما می‌آورند به یقین عذاب می‌کشد.

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج تصریح کرد: با وضعیت سختی که در زمینه درآمدها داریم و با هزینه‌های بالایی که هست باید تدبیری اندیشیده شود که با حداقل هزینه‌ها بتوان بهترین نتایج را گرفت.

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 367 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1392 ساعت: 15:11

تیم‌های ورزشی مختص به بانوان باید در یاسوج راه‌ اندازی و حمایت شوند

کبنااسپورت؛

زهرا زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در حاشیه نخستین نشست تعاملی اعضای جدید شورای شهر یاسوج با رسانه‌ها که در محل رستوران ونوس این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مشاهده می‌کنیم که زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله در امور فرهنگی و به‌خصوص ورزشی برای بانوان در مرکز استان و شهر یاسوج فراهم نیست.

منتخب شورای شهر یاسوج ادامه داد: ظرفیت زنان یاسوجی برای توسعه؛ بسیار بالا بوده و همه وظیفه داریم زمینه را برای شکوفایی استعدادهای آنان فراهم آوریم.

نخستین بانوی راه یافته به شورای شهر مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در چهار دوره شوراهای اسلامی شهر افزود: در این مدت چهار سال خدمت‌گزاری؛ اگر توفیقی باشد با همه توان برای رفع مشکلات بانوان در یاسوج در زمینه‌های مختلف و آن‌چه که به ما ربط دارد تلاش خواهم کرد.

وی از اعتماد مردم به خود با بیان این‌که هرگز فکر نمی‌کردم با رأی نخست مردم شهر مواجه شوم، تصریح کرد: رأی مردم قبیله‌ای و قومی نبود و می‌توان گفت که به برنامه‌ها رأی دادند.

زمانی بهترین حالت برای موفقیت شورای شهر یاسوج را تعامل بین اعضا دانست و گفت: به سهم خود و برای رضای مردم و پیشبرد کارها به خرد جمعی و تعامل سازنده تن خواهم داد.

برگزیده نخست شورای شهر یاسوج توسط مردم در ادامه و در پاسخ به سؤالی در زمینه چگونگی حمایت از تیم‌های ورزشی و به خصوص تیم فوتبال شهرداری یاسوج اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج باید با قدرت در عرصه بماند.

زمانی افزود: جوانان زیادی به عشق تیم فوتبال شهرداری یاسوج اکنون شب و روز خود را سپری می‌کنند و ما اعتقاد داریم نه تنها این تیم بلکه سایر تیم‌های موفق ورزشی باید حمایت شوند و از جمله تیم‌های ورزشی مختص به بانوان هم باید راه‌اندازی و حمایت شوند.

وی با اشاره به این‌که پیش از این هم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور و دیدارهای تیم فوتبال شهرداری یاسوج را پی‌گیری می‌کرده است، تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج مایه افتخار ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد است و امروز انتظارات از این تیم و مسئولان آن بیشتر شده که شورای شهر هم وظیفه خود می‌داند به این خواست مردم به ویژه جوانان پاسخ دهد.

منتخب شورای شهر یاسوج به مطالبات قشر زنان اشاره و عنوان کرد: بیش از هر چیز مردم در برهه کنونی تشنه خدمت صادقانه هستند و اگر هم در جایی دست ما برای کمک به مردم بسته باشد باید با اخلاق اسلامی و عطوفت جواب آن‌ها را بدهیم چرا که مردمی کم توقع داریم.

زمانی به نحوه عملکرد خود و برنامه‌هایی که برای مدت خدمت تدوین کرده اشاره کرد و افزود: به گونه‌ای رفتار خواهیم کرد که رویکرد مردم از یک منتخب زن در دوره آینده به چندین نفر تغییر کرده و از این پس زنان در حوزه مدیریت شهری جایگاه شایسته خود را پیدا کنند

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 360 تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392 ساعت: 21:48

قوچان نژاد: خدا را شکر به برزيل رسيديم


مهاجم ملي‌پوش ايران بعد از پيروزي برابر کره جنوبي گفت: همه بازيکنان با تمام وجود دويدند و خدا را شکر که به برزيل رسيديم.


رضا قوچان نژاد بعد از پيروزي يک بر صفر ايران برابر کره جنوبي و انتخاب به عنوان بهترين بازيکن زمين بيان کرد: در نيمه دوم خيلي زحمت کشيديم و همه بچه‌ها با هم زحمت کشيدند. هرچه توانستيم دويديم. خدا را شکر برديم.

به نقل از ايسنا، وي همچنين درباره افزايش روحيه ملي‌پوشان بعد از به ثمر رسيدن گل توسط او افزود: معلوم است بعد از اين گل همه اطمينان‌ها زياد شد و همه با هم دست به دست هم داديم تا بازي را برديم.

مهاجم ايران همچنين با اشاره به موقعيت‌هاي زياد حريف مطرح کرد: خدا را شکر در دقايق پاياني شانس آورديم و گل نخورديم. باز هم خدا را شکر مي‌کنم که توانستيم اين مسابقه را با برد تمام کنيم و خودمان را به برزيل برسانيم.
هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 369 تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392 ساعت: 21:42

کرماني مقدم: تيم ملي هوشمندانه بازي کرد


کارشناس فوتبال گفت: تيم ملي ايران هوشمندانه بازي کرد و توانست کره‌جنوبي را به زانو در آورد.


مرتضي کرماني مقدم با بيان اين که در نيمه اول هوشمندانه بازي کرديم و گل نخورديم اظهار کرد: اين پيش زمينه‌اي شد تا بتوانيم بازي را در نيمه دوم به خوبي ادامه دهيم و پيروز ميدان باشيم.

به گزارش فارس، اين کارشناس فوتبال با اشاره به اين که دستور تاکتيکي که به بازيکنان داده شده بود به صورت کامل انجام شد، تصريح کرد: تيم خوب بازي کرد و توانستيم کره جنوبي را ببريم.

وي ادامه داد: دفاع و دروازه‌بان تيم ملي ايران در اين بازي بسيار عالي بازي کرد و خوشبختانه در نيمه دوم خطري بر روي دروازه‌ ايران به صورت جدي پيش نيامد.

کرماني مقدم با ابراز خوشحالي از پيروزي تيم ملي ايران اين برد را به تمام مردم تبريک گفت.
هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 352 تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392 ساعت: 21:39

تغییر ۴۰ درصدی در بدنه تیم فوتبال شهرداری یاسوج
9826

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: اگر بهترین تیم را داشته باشیم و تعامل نباشد به اهداف خود دست نخواهیم یافت به همین خاطر با همه تعامل داریم.
جواد زرینچه اظهار داشت: شناخت تقریبی از تیم فوتبال شهرداری یاسوج دارم چراکه در لیگ دسته اول فوتبال همواره بازی‌ها و نتایج این تیم را زیر نظر داشتم.
وی از مصاف تیم‌های سابق خود با شهرداری یاسوج گفت و افزود: آن‌چه که بیش از همه توجه من را به خود جلب کرده هواداران این تیم بوده است.
بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال تهران و مربی کنونی فوتبال ادامه داد: باید از سرمایه هوادار در فوتبال یاسوج بهتر و بیشتر استفاده شود و اکنون این هوادار انتظارات بیشتری از مجموعه تیم دارد.
زرینچه از نتایج خوب این تیم در فصول گذشته و ناکامی‌هایی که در مراحل پایانی با آن روبه‌رو شده گفت و افزود: واقعاً که حوصله هوادار سر رفته است و باید به انتظارات آن‌ها به هر حال پاسخ داده شود.
وی کار کردن و نتیجه‌گیری در لیگ دسته اول فوتبال را گاهی سخت‌تر از لیگ برتر دانست و گفت: شما خودتان از شرایط امسال خبر دارید و می‌دانید که با برنامه‌ریزی جدید تنها یک تیم از گروه صعود می‌کند.
زرینچه افزود: امکانات شهر یاسوج از جمله زمین بازی را دیده‌ام و می‌دانم که یک ورزشگاه نوساز در این شهر ساخته شده که تقریباً برای کار کردن نباید مشکلی وجود داشته باشد.
سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: فکر می‌کنم ۳۰ تا ۴۰ درصد در ترکیب تیم نسبت به گذشته باید تغییر داشته باشیم چراکه برای موفقیت نیاز به خون تازه در رگ‌های تیم داریم.
زرینچه مهم‌ترین راز موفقیت را تعامل مجموعه فوتبال در استان و در شهر یاسوج با یکدیگر دانست و گفت: هر جا همدلی و همکاری باشد موفقیت حاصل می‌شود و اگر چنین نباشد با بهترین امکانات و بازیکن هم نمی‌شود موفقیت به دست آورد.
سرمربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور با ابراز خوشحالی از اینکه تیم نوپای شهرداری یاسوج خیلی زود پله‌های رشد و ترقی را پیموده و اکنون تیمی بالغ شده، افزود: بلوغ تیمی در تیم شهرداری یاسوج نمایان است که برای موفقیت تنها باید همکاری و تعامل را چاشنی کار کنیم.
زرینچه در پاسخ به این سئوال که آیا دستیاری به همراه خواهید آورد، افزود: قطعاً همکارانی خواهیم داشت.

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 320 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت: 22:21

ده بازی به یاد ماندنی شهرداری یاسوج
ده بازی به یاد ماندنی شهرداری یاسوج

Yasuj FC:

1)شهرداری یاسوجاستقلال جنوب تهران
این مسابقه که در لیگ دسته دوم انجام شد، برای شهردای یاسوج اهمیت زیادی داشت. زیرا اگر شهرداری برنده می‌شد، به لیگ یک صعود می‌کرد. در نهایت این مسابقه با برتری ۴ بر ۲ به سود شهرداری یاسوج به اتمام رسید و شهرداری یاسوج به لیگ یک صعود کرد.

۲)ذوب‌آهن اصفهانشهرداری یاسوج
این مسابقه که از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در فولاد شهر اصفهان انجام شد، یک مسابقه بسیار ویژه برای مردم یاسوج است. زیرا این مسابقه حدود یک هقته پس از نایب قهرمانی ذوب‌آهن در آسیا انجام شد، و ذوبی‌آهنی‌ها که تازه یک جام خیلی مهم را از دست داده بودند، دوست نداشتند به فاصله یک هفته یک جام دیگر را هم از دست دهند. ذوب‌آهن در این مسابقه حملات زیادی را روی دروازه شهرداری یاسوج انجام داد، ولی موفق به گل‌زنی نشد. شهرداری یاسوج هم در نیمه دوم موقعیتهای خوبی را از دست داد تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. در وقت اضافه هم اتفاق خاصی نیفتاد، تا اینکه در دقیقه ۱۱۸ یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن برای شهرداری یاسوج به دست آمد. این ضربه ایستگاهی را محمد خان‌احمدی روی دروازه ذوب‌آهن فرستاد و مصطفی چراغی با یک ضربه سر دیدنی توپ را وارد دروازه تیم نایب قهرمان آسیا کرد و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شهرداری یاسوج به پایان رسید و ذوب‌آهن جام حذفی را هم از دست داد. بعد از آن مسابقه بود که همه به شهرداری یاسوج لقب غول کش را دادند.

مصطفی چراغی

۳)استقلال تهرانشهرداری یاسوج
بعد از حذف ذوب‌آهن در مرحله یک شانزدهم نهایی و حذف کاوه تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، شهرداری یاسوج باید با استقلال تهران دیدار می‌کرد. این مسابقه که در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد، در نهایت با برتری دو بر صفر استقلال به پایان رسید و شهرداری یاسوج پدیده آن دوره از جام حذفی از مسابقات حذف شد.

استقلال تهران - شهرداری یاسوج

۴)شهرداری یاسوجتراکتورسازی تبریز
تراکتورسازی در آن روزها از وضعیت خوبی برخوردار بود. زیرا مربی کاربلدی مانند امیر قلعه‌نویی را در اختیار داشت و همچنین بازیکنان سرشناس بسیار زیادی در این تیم حضور داشتند. تراکتور ابتدا کمی شهرداری یاسوج را دست کم گرفته بود. ولی رفته رفته این تیم پی برد که شهرداری با حضور هواداران پر شور خود توانایی انجام هر کاری را دارد. در نیمه اول شهرداری موقعیت‌های گل بهتری نسبت به حریف لیگ برتری خود داشت. در نیمه دوم بازی متعادلی را هر دو تیم انجام دادند و سرانجام بازی به وقت اضافه کشید. در وقت اضافه هم که هر دو تیم خسته شده بودند نتوانستند گلی را به ثمر برسانند و در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشید. در ضربات پنالتی هم شهرداری یاسوج با درخشش حسین هوشیار توانست تراکتورسازی را مغلوب کند و به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کند.

شهرداری یاسوج - تراکتور سازی تبریز

۵)شهرداری یاسوجفولاد خوزستان
بعد از اینکه شهرداری یاسوج، تراکتورسازی را در خانه مغلوب خود کرد و در مرحله یک هشتم هم از سد سیاه‌جامگان مشهد گذشت، باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فولادی میرفت که موفق شده بود سپاهان را در اهواز دو بر یک شکست دهد و این تیم را حذف کند. تیمی که از دانش بالای مجید جلالی بهره می‌برد. بازی با حضور خیل عظیم هواداران یاسوجی شروع شد. در دقیقه ۱۰ بود که رضا نوروزی کرنر ارسالی را با یک ضربه سر وارد دروازه شهرداری یاسوج کرد. سه دقیقه بعد یک ضربه ایستگاهی برای شهرداری یاسوج پشت محوطه جریمه فولاد به دست آمد. محمد خان احمدی ضربه ایستگاهی را به تیر دروازه زد. ولی در برگشت صمد اکبری با یک ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود. بازی در وقت معمول و اضافه با تساوی یک یک به پایان رسید و بازی به ضربات پنالتی کشید. در ضربات پنالتی باز هم حسین هوشیار عملکرد موفقی را داشت و توانست دو بار ضربات پنالتی بازیکنان فولاد را مهار کند. در یکی از صحنه‌ها وقتی که هوشیار پنالتی بازیکن فولاد را گرفت، داور دستور به تکرار ضربه داد. ولی هوشیار باز هم این ضربه را مهار کرد و مانع از گل شدن آن شد. بدین ترتیب تیم شهرداری یاسوج توانست فولاد را چهار بر دو در ضربات پنالتی و پنج بر سه در مجموع شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.

شهرداری یاسوج - فولاد خوزستان

۶)استقلال تهرانشهرداری یاسوج
بعد از شکست دادن فولاد خوزستان در مرحله یک چهارم نهایی، شهرداری باید در مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران میرفت. استقلالی که با در اختیار داشتن بازیکنان بزرگ توانسته بود با اختلاف شش امتیازی، قهرمان نیم فصل لیگ برتر شود. با شروع بازی تیم استقلال فشار زیادی را روی دروازه شهرداری یاسوج وارد کرد. ولی درخشش بازیکنان و دروازه‌بان این تیم باعث شد تا استقلال موفق به باز کردن دروازه شهرداری یاسوج نشود. در اواخر نیمه، بازیکنان شهرداری یاسوج می‌توانستند دروازه استقلال را باز کنند که با بی دقتی موفق به این کار نشدند. در نیمه دوم هم این استقلال بود که نبض بازی را در اختیار داشت. ولی آنها هر چه میزدند به در بسته می‌خوردند، تا اینکه در دقیقه ۵۵، با شوت سرکش حنیف عمران‌زاده که از فاصله ۳۵ متری زده شد، دروازه شهرداری یاسوج باز شد. ولی در ادامه بازیکنان شهرداری امید خود را از دست ندادند و پا به پای استقلال پیش رفتند. ولی نتوانستند گل خورده را جبران کنند و یک بر صفر بازنده بازی شدند و تیم شگفتی‌ساز جام حذفی در چند سال اخیر، دومین سال پیاپی مقابل استقلال شکست خورد.

استقلال تهران - شهرداری یاسوج

۷)پرسپولیس تهرانشهرداری یاسوج
در اواسط تیر ماه ۹۱ و در روزهایی که تیم‌ها در حال آماده سازی خود برای فصل آینده بودند، مسوولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند که یک بازی تدارکاتی برای پرسپولیس برگزار کنند. از آنجا که شهرداری یاسوج در اردوی تهران به سر میبرد، تصمیم گرفتند تا با تیم شهرداری یاسوج بازی کنند. در دقیقه ۲۰ بازی، روی پاس هافبک کره ای پرسپولیس به هادی نوروزی، این بازیکن از داخل محوطه جریمه تیمش را از میهمان پیش انداخت. اما در دقیقه ۳۵، میلاد جعفری با یک شوت سنگین از فاصله ۲۵ متری دروازه پرسپولیس را باز کرد. این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. در نیمه دوم تیم شهرداری یاسوج از اندک حملات خود بهترین استفاده را کرد و بر روی یک سانتر با ضربه سر مهاجم خود دروازه پرسپولیس را برای دومین بار باز کرد اما در واپسین دقایق این دیدار مهدی مهدوی کیا در دقیقه ۸۹ با ضربه‌ای زیبا از پشت محوطه جریمه مانع از شکست پرسپولیسی‌ها شد تا شاگردان ژوزه از شکست مقابل شهرداری یاسوج بگریزند.

پرسپولیس تهران - شهرداری یاسوج

۸)شهرداری یاسوجمس کرمان
جام حذفی سال ۹۱ هم با شگفتی شروع شد. در یکی از مسابقات از مرحله یک هشتم نهایی، شهرداری یاسوج در خانه میزبان مس کرمان بود. در این مسابقه ابتدا محمد پورمند با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه مس را باز کرد. ولی دقایقی بعد، با اشتباه مدافعین غلامرضا عنایتی بازیکن سرشناس مس، موفق شد دروازه شهرداری یاسوج را باز کند. نیمه اول با تساوی یک یک به پایان رسید. نیمه دوم با حملات گسترده شهرداری یاسوج روی دروازه حریف کرمانی شروع شد. تیم شهرداری در ابن مسابقه با استفاده از بازیکنان سرعتی خود مانند اکبر صفری و علی ابولفضلی موقعیت‌های زیادی را روی دروازه مس کرمان ایجاد کرد. در دقیقه ۶۰ مصطفی چراغی سانتر ارسالی توسط مهرداد ابتدایی را با یک ضربه سر زیبا به گل تبدیل کرد. دقایقی بعد میلاد جعفری برای شهرداری یاسوج به زمین آمد و بعد چند دقیقه شهرداری صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. میلاد جعفری از این ضربه ایستگاهب نهایت استفاده را کرد و با یک شوت محکم دروازه مس را برای بار سوم باز کرد، تا حساب کار سه بر یک به سود شهرداری شود. در دقایق پایانی بازی و در حالی که بازیکنان منتظر سوت پایان بازی بودند، میلاد جعفری چهارمین گل تیم شهرداری یاسوج و دومین گل خود را در این مسابقه به ثمر رساند. در نهایت این بازی چهار بر یک به سود شهرداری یاسوج به اتمام رسید تا شهرداری یاسوج برای سومین سال پیاپی با شکست یک تیم لیگ برتری در جام حذفی به عنوان شگفتی ساز جام شناخته شود.
بعد از این مسابقه سرمربی مس کرمان استعفا داد.

شهرداری یاسوج - مس کرمان

۹)شهرداری یاسوج - ذوب‌آهن اصفهان
بعد پیروزی مقابل مس کرمان، شهرداری یاسوج باید در یاسوج به مصاف ذوب‌آهن اصفهان میرفت. این مسابقه هم همچون بازیهای دیگر شهرداری در یاسوج با استقبال کم نظیر هواداران شروع شد. در اوایل بازی ذوب‌آهن بازی بهتری را از خود نشان داد. ولی رفته رفته این بازیکنان شهرداری بودند که بازی را در دست گرفتند و موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه حریف لیگ برتری خود به وجود آوردند. نیمه اول بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم کمی داوری به ضرر شهرداری یاسوج بود و تیم شهرداری موقیعیت‌های زیادی به خاطر اشتباهات داوری از دست داد. در دقیقه ۷۰ بود که اسماعیل فرهادی روی اشتباه مدافعین دروازه شهرداری یاسوج را باز کرد. در دقیقه ۸۵ در حالی که صمد اکبر در حال تک به تک شدن با دروازه‌بان ذوب‌آهن بود، با خطای مدافع حریف روبه‌رو شد و داور هم این صحنه را پنالتی اعلام کرد. محمد خان‌احمدی هم این پنالتی را به گل تبدیل کرد. ولی داور دستور به تکرار ضربه داد. در تکرار خان‌احمدی نتوانست توپ را وارد دروازه کند. در نهایت بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.
از حواشی این بازی میتوان به توهین محسن قهرمانی داور بازی، به تیم شهرداری و مردم یاسوج اشاره کرد. در بخشی از بازی زمانی که صمد اکبری در حال گفتگو با کمک داور بود، قهرمانی با مشت به سینه کاپیتان شهرداری یاسوج زد و یک توهین بسیار بد به مردم یاسوج انجام داد. در یکی از صحنه‌ها هم که تماشاگران نسبت به اشتباهات قهرمانی اعتراض داشتند او دست خود را به نشانه انتقام به هواداران نشان داد. او به قول خود عمل کرد و با تکرار بدون دلیل پنالتی، انتقام خود را گرفت. بعد از بازی او را در صندوق عقب یکی از خودروها گذاشتند و به هتل آزادی یاسوج بردند. خود او هم در هتل اعتراف کرد که پنالتی کاملا صحیح بوده و تکرار آن اشتباه بود. در برنامه نود هم این موضوع تایید شد.

شهرداری یاسوج - ذوب‌آهن اصفهان

۱۰)شهرداری یاسوجشهرداری تبریز
این مسابقه به این دلیل از اهمیت بالایی برخودار بود، زیرا هر دو تیم به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر، در حال رقابت با سایر حریفان بودند. شهرداری یاسوج در آن روزها شرایط خوبی داشت و با ۵ پیروزی متوالی مقابل حریفان سرسخت خود توانسته بود به صدر جدول برسد. این بازی هم با استقبال زیاد هواداران شهرداری یاسوج همراه بود. در این مسابقه ابتدا تبریزی‌ها به گل رسیدند. در اواخر نیمه اول محمد پورمند کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم هم حملات شهرداری یاسوج نتیجه داد و اتابک نمازی با ضربه سر دروازه شهرداری تبریز را باز کرد. در اواخر بازی هم علی ابوالفضلی با سرعت بالای خود توانست شیث رضایی، مدافع با تجربه تبریزی‌ها را پشت سر بگذارد و با یک پاس به بیرون مصطفی چراغی را صاحب یک موقعیت مناسب کرد. چراغی هم از این موقعیت نهایت استفاده را برد و گل سوم را به ثمر رساند. این بازی در نهایت با نتیجه سه بر یک برای شهرداری یاسوج به پایان رسید.

شهرداری یاسوج - شهرداری تبریز

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 513 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت: 21:56

اسدي پيراهن شماره 8 را به علي کريمي داد
شماره خبر : 68077
مرتضي اسدي پيراهن شماره 8 خود را در اين فصل به علي کريمي داد.

حسن آذرنيا در گفت‌وگو با فارس، در مورد شماره پيراهن علي کريمي در فصل پيش‌رو گفت: شماره پيراهن علي کريمي مشخص شده و با توجه به روح جوانمردي، رفاقت و صميمتي که در تيم تراکتورسازي وجود دارد، مرتضي اسدي که سال‌ها کاپيتان تراکتورسازي بوده و پيراهن 8 را به تن مي‌کرده، پس از حضور کريمي با خواست و پيشنهاد خودش اين شماره را به او داد.

وي افزود: اين کار با خواست و طيب خاطر از سوي اسدي انجام شد. علي کريمي يکي از بزرگان و اسطوره‌هاي ورزش ايران است که در زمان حضورش در بايرمونيخ نيز اين شماره را به تن مي‌کرد. از بابت اين موضوع هيچ مشکلي وجود ندارد و رفاقت در تراکتورسازي حرف اول را مي‌زند.

آذرنيا در مورد اينکه چرا پيراهن تمرين کريمي شماره 28 بوده است، خاطرنشان کرد: لباس‌هاي تمرين قبلا سفارش داده شده است و آن زمان علي کريمي هنوز در تراکتورسازي حضور نداشت به همين خاطر او در تمرينات شماره ديگري را به تن کرد.

سرپرست تراکتورسازي در مورد بحث کاپيتاني عنوان کرد: ‌هنوز زود است بخواهيم در مورد اين مسائل صحبت کنيم و اين اتفاق ذهن بازيکنان تراکتورسازي را درگير نمي‌کند. در تراکتورسازي بازيکنان بزرگي داريم که همه با يکديگر رفيق و دوست صميمي هستند. در ارتباط با اين موضوع سرمربي تصميم‌گيري مي‌کند.

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 305 تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت: 22:44

صالحی: آرای صادره هنوز تایپ نشده است!


1392/03/26

علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف از پایان رسیدگی به پرونده تبانی در لیگ یک خبر داده است.

او که با خبر ورزشی گفتگو می کرد در این باره گفت: این پرونده ابتدا از سوی اعضاء مورد مطالعه قرار گرفت و سپس با دعوت از آنهایی که علیه شان رای صادر شده بود تلاش کردیم تا سیر بهتری به رسیدگی پرونده بدهیم و بعد جای هیچ گونه حریف و حدیث باقی نماند. از سویی آنهایی که علیه اشان رای صادر شده بود در محافل می گفتند دست به هیچ کاری نزده اند و اشتباهات کمیته اخلاق و کمیته انضباطی منجر به صدور این آرای شده است. به هر صورت صحبت هر 26 نفر را شنیدیم.

رئیس کمیته استیناف در پاسخ به این سوال که آرای صادره کی اعلام خواهد شد، گفت: رای نگارش شده اما هنوز تایپ نشده است. باید منتظر بمانیم دبیر کل که به همراه تیم ملی به کره جنوبی سفر کرده به تهران بازگردد و بعد از آن آرای اعلام رسمی شود. به واقع تا دبیر کل نیست امکان اعلام آرای وجود نخواهد داشت...

علیرضا صالحی در پایان به این نکته هم اشاره کرد که برخی از آراء تایید شده است و بعضی هم که مدرک مستندی علیه اشان وجود نداشت تبرئه شده اند.آنطور که از شواهد امر پیداست رای هیچ خاطی هم تشدید نشده است.

در پرونده ای که در دست بررسی است 26 نفر در ارتباط با تبانی در لیگ یک محروم و جریمه نقدی شده اند که حداکثر این محرومیت یک سال بوده است.

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 312 تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت: 22:40

سه سال محرومیت برای دو بازیکن دوپینگی


1392/03/26

 رئیس کمیته پزشکی  فدراسوین فوتبال از اعلام احکام دو بازیکن که نتایج تست دوپینگ آنها قبلا مثبت اعلام شده بود، خبر داد.

دکتر احمد هاشمیان، رئیس کمیته پزشکی گفت: با توجه به عدم ارائه درخواست استیناف در مهلت مقرر قانونی برای احکام این بازیکنان، رای های دو بازیکن متخلف که در لیگ یک حضور داشتند، صادر شد. اولین بازیکن، محمد سواری، دروازه بان نساجی مازندران  است که وی درتاریخ 17 فروردین و در مسابقه با استقلال اهواز مورد نمونه گیری قرار گرفت و پس از آنالیز نمونه از سوی آزمایشگاه، نمونه وی به دلیل وجود ماده ممنوعه متادون مثبت اعلام شد. جلسات رسیدگی به دفاعیات و کمیسیون بدوی این بازیکن برگزار و در پایان کمیسیون بدوی سواری را از تاریخ 17 فروردین به مدت دو سال از حضور در کلیه فعالیت های مرتبط در فوتبال محروم کرد.

رئیس کمیته پزشکی در ادامه گفت: مسلم محمد نژاد، بازیکن شهرداری بندرعباس، نیز در تاریخ 19فروردین و در مسابقه با نیروی زمینی مورد نمونه گیری قرار گرفته که نتیجه آنالیز نمونه از سوی آزمایشگاه با ماده متیل «هگزان آمین» مثبت اعلام شد. جلسات رسیدگی به دفاعیات این بازیکن و کمیسیون بدوی وی، برگزار شد و با توجه به مدارک و مستندات ارائه شده از سوی محمد نژاد که اثبات کرده از مکمل آلوده استفاده کرده است و با توجه به هشدارهای قبلی کمیته پزشکی مبنی بر دقت در استفاده از مکمل ها، نهایتا وی از تاریخ 19 فروردین به مدت یک سال از حضور در کلیه فعالیت های مرتبط با فوتبال محروم شده است.

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 444 تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت: 22:38

با سلام خدمت تمامی دوستداران تیم فوتبال شهرداری یاسوج.سر سخن من با صمد اکبری کاپیتان متعصی و بومی شهرداری یاسوج هست.داش صمد امسال بیش از همیشه بهت نیاز داریم به دل من افتاده ما امسال میریم لیگ برتر با توکل به خدا و تعصب شما.از طرف تمامی هم استانی ها ازت خواهمندیم که باز در تیم خودت بمان هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 346 تاريخ : دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت: 23:33

 آقاي جمشيد غديري ( سرمربي تيم فوتبال باشگاه شهرداري ياسوج که پس از برخي رفتارهاي مشکوک از سمت خود کنار گذاشته مي شود ) را به پرداخت يکصد ميليون ريال جريمه نقدي و يک سال محروميت از کليه فعاليت هاي مرتبط با فوتبال محکوم مي نمايد . 20- آقاي رتيپ طاهري( مربي تيم فوتبال باشگاه شهرداري ياسوج ) را به پرداخت چهل ميليون ريال جريمه نقدي و يک سال محروميت از کليه فعاليت هاي مرتبط با فوتبال محکوم مي نمايد .

- هر يک از آقايان محمد پورمند و اتابک نمازي و ميلاد جعفري و وحيد کارگر ( بازيکنان تيم فوتبال شهرداري ياسوج ) را به پرداخت شصت ميليون ريال جريمه نقدي و شش ماه محروميت از کليه فعاليت هاي مرتبط با فوتبال محکوم مي نمايد .
هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 413 تاريخ : دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت: 23:10

ˈجواد زرینچهˈ سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج شد

یاسوج - مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری یاسوج گفت: ˈجواد زرینچهˈ بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران سرمربی تیم فوتبال شهرداری این شهر در فصل آینده مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور شد.

ˈقباد نگین تاجیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدت قرارداد این سرمربی یک سال بوده و تیرماه 93 به پایان می رسد.

وی با اشاره به اینکه پیش از ˈجواد زرینچهˈ به توافق نهایی با ˈاحمد سنجریˈ رسیده بودیم، بیان کرد: پرداخت مبلغ پیشنهادی این سرمربی در توان باشگاه شهرداری یاسوج نبود.

نگین تاجی مبلغ پیشنهادی ˈاحمد سنجریˈ برای سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری یاسوج را 15 میلیارد ریال برای مدت یک سال اعلام کرد.

وی بدون اشاره به مبلغ توافقی با ˈجواد زرینچهˈ، اظهار کرد: مبلغ پیشنهادی این سرمربی کمتر از میزان پیشنهادی از سوی ˈاحمد سنجریˈ است.

نگین تاجی عنوان کرد: مهمترین اولویت و مطالبه مسوولان باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری یاسوج از سرمربی جدید راهیابی این تیم به رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور است.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج در فصل گذشته مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور با وجود ارائه بازی های قابل قبول و حضور در رده های بالای جدول رده بندی نتوانست به رقابت های لیگ برتر کشور صعود کند.

671/7530

انتهای پیام /*
هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 381 تاريخ : دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت: 19:47